تورهای لحظه آخری

بهترین و ارزانترین تورهای لحظه آخری

تورهای لحظه آخری

بهترین و ارزانترین تورهای لحظه آخری

تور گرجستان

اگر تاکنون به سواحل دریای سیاه پا نگذاشته اید و مشتاق آنید که از زیبایی های این دریا لذت ببرید، پس بدون تردید تور گرجستان را انتخاب کنید. تور گرجستان شما را به سواحل شرقی دریای سیاه راهنمون می شود؛ مکانی که با دارا بودن پارک های ساحلی حیرت انگیز، خاطره ای پایدار در ذهنتان حک خواهد کرد.

 تفلیس از جمله شهرهایی با دیدنی ها و جاذبه های فراوان است که در تور گرجستان باید از آن دیدن کنید. اگر در تور گرجستان به این شهر سفر کنید، شک نکنید که از عروس شهرهای قفقاز و آسیای میانه دیدن کرده اید. این شهرها با دریاچه ها و رودخانه های بسیار زیبا زینت شده است.

 وجود مجسمه ها، تمثیل ها و آثار هنری بسیار زیبا در شهر تفلیس، تور گرجستان را برای شما بسیار رؤیایی تر از آن چیزی خواهد کرد که تصورش را می کرده اید. اگر اهل گذشت و گذار در مکان های تاریخی و باستانی هستید، حتما در تور گرجستان سری به شهر سنگی اوپلیستیخه بزنید. این شهر بین باتومی و تفلیس قرار دارد و شما را به عهد دین پیکانیزم می برد.

 در تور گرجستان به هیچ وجه سعی نکنید از دیدنی های باتومی چشم بپوشید. این شهر ساحلی می تواند نهایت نهایت لذت و آرامش را به شما ارزانی دارد. در باتومی از لذت قدم زدن در بلوار باتومی و گردش در پارک زیبای آن که در گسترۀ ساحل  قرار دارد خود را بی نصیب نکنید. پارک دلفینهای باتومی از دیگر مناطقی است که می توانید در تور گرجستان از بودن در آنجا لذت ببرید. باغ گیاه شناسی باتومی، تله کابین آرگو، میدان پیاز و ده ها جاذبۀ دیگر در تور گرجستان  می توانند مکان های جالب برای شما باشند.


تورهای داخلی و خارجی ما در مجموعه رهسپاران شامل:

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.