تورهای لحظه آخری

بهترین و ارزانترین تورهای لحظه آخری

تورهای لحظه آخری

بهترین و ارزانترین تورهای لحظه آخری

تور استانبول

در تور استانبول شما شانس گردش در دو قارۀ آسیا و اروپا را دارید؛ این شهر پلی است که قاره سبز را به قاره کهن متصل می کند. تور استانبول شما را به شهری می کشاند که بیش از سه هزار سال قدمت دارد ولی با این وجود توانسته است مدرن ترین و کهن ترین منظره ها را در کنار هم نگه دارد.


 در تور استانبول علاوه بر چهار مکان مشهور توریستی(ایاصوفیه، کاخ تاپ کاپی، مسجد آبی و بازار بزرگ)، ده ها جاذبۀ تاریخی و طبیعی دیگر وجود دارد که هر کدام ویژگی برجستۀ خود را دارند. اگر در تور استانبول گذرتان به مسجد ایاصوفیه افتاد، بدانید که مکانی که در آن قدم می زنید زمانی یکی از مشهورترین کلیساها و معابد حکومت بیزانس بوده است. در زمان خلافت عثمانی این کلیسا تبدیل به مسجد شد. کاخ تاپ کاپی یکی از بناهای بسیار زیبا و تاریخی است که می تواند در تور استانبول از آن دیدن کنید.این کاخ که بیست و هفت برج دارد و با دیواری سنگی به طول پنج کیلومتر محصور شده است، می تواند به تور استانبول شما جذابیت بیشتری دهد.

 اگر اهل عبادت هستید، حتما توصیه می کنیم که تور استانبول نماز در مسجد آبی یا مسجد سلطان احمد را ازدست ندهید. این مسجد که در قرن هفدهم ساخته شده است، فضای معنوی بسیار دلنشینی دارد که می تواند خاطرات شما را از تور استانبول شیرین کند. علت نامگذاری این مسجد به مسجد آبی استفاده از کاشی های آبی در ناحیه بیرونی و درونی گنبد می باشد. 

تور استانبول خود به خود مسجد ایاصوفیه را به ذهن متبادر می کند؛ این مکان که در سال 1453 به مسجد تبدیل شد، ملهم بسیاری از مساجد ترکیه در معماری بوده است. اگر اهل خرید هستید، در تور استانبول بازار بزرگ این شهر را از دست ندهید. این بازار که با دارا بودن پنج هزار مغازه بزرگترین بازار سربسته جهان است، روزانه حدود دویست و پنجاه هزار نفر را به سوی خود می کشد. 


تورهای داخلی و خارجی ما در مجموعه رهسپاران شامل:
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.