تورهای لحظه آخری

بهترین و ارزانترین تورهای لحظه آخری

تورهای لحظه آخری

بهترین و ارزانترین تورهای لحظه آخری

تور آنتالیا

اگر قرار است به ترکیه سفر کنید، تور آنتالیا یکی از مهم ترین گزینه هایی است که پیش روی شما قرار می گیرد. از طرف دیگر اگر دلتان هوای مدیترانه  کرده و می خواهید از تنفس در آب و هوای مدیترانه ای لذت ببرید، بدون شک به سراغ تور آنتالیا بروید.

آنتالیا در قسمت جنوبی ترکیه و در کرانه آب های شفاف مدیترانه قرار دارد و سالانه حجم بزرگی از جهانگردان را به خود جذب می کند. در تور آنتالیا شما نه تنها از مدرن ترین جاذبه های این منطقه برخوردار می شوید که می توانید از بناهای تاریخی عهد روم باستان نیز دیدن کنید؛ بناهای تاریخی که در فاصله ای نزدیک با شهر آنتالیا قرار دارند.

تقریبا همۀ کسانی که تور آنتالیا را انتخاب می کنند دربارۀ سواحل فوق العاده زیبای آنتالیا شنیده یا خوانده اند؛ در واقع قطب حقیقی گردشگری در آنتالیا سواحل کم نظیر و البته پر جنب و جوش آن می باشند.

 در تور آنتالیا احتمالا گریزی از دو ساحل کنیالتی و لارا ندارید. پارک آبی هیجان انگیزی که در ساحل کنیالتی قرار دارد سبب می شود تا بسیاری از افراد ترجیح دهند تور آنتالیا را با خانواده تجربه کنند. استخر دلفین ها خود هیجان این پارک را دو چندان می کنند. برخی از مهم ترین جاذبه هایی که توصیه می شود در تور آنتالیا آن ها را از دست ندهید عبارتند از: منطقه باستانی برج آنتالیا، دروازه هادریان، شهر ترمسوس و غار کارائین، غار بلدیبی، اسکله قدیمی، موزه آنتالیا، مناره پولی و ده ها نقطۀ دیدنی دیگر. تور آنتالیا می تواند تابستانی بسیار زیبا و دلنشین را برای شما خلق کند.


تورهای داخلی و خارجی ما در مجموعه رهسپاران شامل:
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.