تورهای لحظه آخری

بهترین و ارزانترین تورهای لحظه آخری

تورهای لحظه آخری

بهترین و ارزانترین تورهای لحظه آخری

تور پاتایا

تور پاتایا یکی از زیباترین و پرشورترین مناطق گردشگری تایلند را به روی شما خواهد گشود. در تور پاتایا شما بر سواحل شرقی تایلند فرود خواهید آمد؛ سواحلی که سالانه حدود پنج میلیون نفر توریست را به خود جذب می کنند و محیطی پرهیجان و جذاب را می آفرینند. می توان گفت در تور پاتایا با لیستی بسیار سرگشاد از دیدنی ها و جاذبه های بی نظیر مواجه خواهید شد که موجب سردرگمی شما خواهند شد؛ پس سعی کنید در تور پاتایا برنامه ریزی و دقت را از قلم نیندازید.

یکی از زیباترین مناطقی که در تور پاتایا از آن دیدن خواهید کرد، ساحل جومتین است. در این ساحل با انواع پارتی ها و جشن ها مواجه خواهید شد که بدون شک شما را به خود جذب خواهند کرد. در تور پاتایا شنا کردن در این ساحل و حمام آفتاب بر روی ریگ های آن را فراموش نکنید. پارک امپراطور و معبد سلطنتی از نقاط نزدیک به ساحل جومتین هستند که ارزش وقت گذاشتن را دارند.

در تور پاتایا سعی کنید گذری به رستوران های آنجا نیز داشته باشید و لذت غذاهای آسیای شرقی را تجربه کنید. جزیره مرجانی پاتایا از دیگر مناطقی است که باید در تور پاتایا از آن دیدن کنید؛ این جزیره با تمام سرگرمی ها و هیجان هایی که دارد، می تواند تور پاتایا را برای شما آرامبخش و دلنشین کند. از دیگر جاذبه هایی که در تور پاتایا می توانید از آنجا دیدن کنید عبارتند از: پارک های سنگ های چند میلیون ساله، آکواریوم بزرگ پاتایا، مزرعه کروکودیل ها، دهکده فیل ها، باغ وحش ببرها، کوه بودا پاتایا و ده ها مکان دیگر می باشد.


تورهای داخلی و خارجی ما در مجموعه رهسپاران شامل:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.