تورهای لحظه آخری

بهترین و ارزانترین تورهای لحظه آخری

تورهای لحظه آخری

بهترین و ارزانترین تورهای لحظه آخری

مشهد

مشهد کلان‌ شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان ، پایتخت ایران بود. مشهد با ۳۲۸ کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران بعد از تهران است. براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ این شهر با ۳٬۰۱۲٬۰۹۰ تن جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران است. این شهر به واسطهٔ وجود حرم علی بن موسی الرضا، هشتمین امام مذهب شیعه، سالانه پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج از کشور است.اگر در پی آن هستید تا سفری داخلی را انتخاب کنید، تور مشهد می تواند از گزینه هایی باشد که شانس بالایی برای انتخاب شدن دارد.  تور مشهد نه تنها شما را به یکی از مراکز مذهبی ایران رهنمون می شود که شما را به قلب تاریخ غنی خراسان نیز می کشاند. در تور مشهد می توانید دامنۀ وسیعی از فرهنگ و هنر و طبیعت را مقصد گردشگری خود قرار دهید و از آنها لذت ببرید.

 تور مشهد از جمله تورهای گردشگری است که به دلیل تنوع زیاد، احساسی از خستگی بر شما سنگینی نخواهد کرد؛ به دلیل وجود بارگاه امام رضا هر ساله گردشگران زیادی تور مشهد را انتخاب می کنند. اگر تور مشهد را برای سفر  انتخاب کرده اید پس باید کیسۀ پول خود را بر دارید؛ این شهر مرکز بازارهای لوکس و کلاسیک است که به احتمال زیاد نمی توانید رد مقابل خرید از این مراکز مقاومت کنید. مراکزی خریدی که در تور مشهد به احتمال یاد شما را به سوی می کشانند عبارتند از: بازار رضا، بازار فردوسی مشهد، مجتمع تجاری و تفریحی آسمان مشهد، مجتمع تجاری وصال شیراز، مرکز تجاری ویلاژ توریست مشهد، بازار بین المللی سپاد مشهد و ... .



یکی از مراکز گردشگری ای که می توانید در تور مشهد از آن دیدن کنید، روستای باستانی پاژ است. این روستا در پانزده کیلومتری شمال شرقی شهر مشهد قرار دارد و زادگاه حکیم ابولقاسم فردوسی می باشد. این روستا متشکل از دو بخش باستانی و مسکونی است که در مجاورت هم قرار دارند.



 آرامگاه فردوسی نیز در این منطقه است. سعی کنید در تور مشهد وقتی برای رفتن به درۀ هفت حوض هم بگذارید؛ این منطقۀ دیدنی در  فاصلۀ هفت کیلومتری مشهد و در کوه های خلج قرار دارد. در این منطقه هفت حوض طبیعی پشت سر هم قرار دارند که با با آب های بالادست تغذیه می شوند و محیطی بکر خلق کرده اند. برخی دیگر از مناطقی که در تور مشهد می توانید در مورد رفتن بدانجا بیندیشید عبارتند از: باغ گیاه شناسی مشهد، باغ وحش وکیل آباد، موزه آرامگاه نادری و... می باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ساره سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 14:12

مرسی اما کامل نبود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.