تورهای لحظه آخری

بهترین و ارزانترین تورهای لحظه آخری

تورهای لحظه آخری

بهترین و ارزانترین تورهای لحظه آخری

باکو

باکو  پایتخت جمهوری آذربایجان، بزرگترین شهر و همچنین بزرگترین بندر این کشور است. این شهر بر ساحل غربی دریای خزر شبه جزیره آب‌ شوران  قرار دارد و یکی از مناطق نفت‌خیز جهان می‌باشد. باکو پر جمعیت‌ ترین شهر قفقاز است. وجود تعداد بسیاری از پارک‌های ساحلی و برگزاری برنامه‌های متعدد هنری از جمله موسیقی ، تئاتر و اپرا جذبه خاصی به این شهر داده‌است.در تورباکو یکی از سفرهایی را تجربه خواهید کرد که کمترین درد سر را برای شما دارد. ارمغانی که تور باکو به طور خاص برای شسما دارد این است که شما ترکیبی از معماری و ساخت و ساز آسیایی و اروپایی را در آن خواهید دید. آسمان خراش های غول پیکر آسیایی و سنگفرش های زیبای اروپایی قطعا در تور باکو شما را خیره خواهند کرد.

 

 اگر به تماشای بناهای تاریخی و آثار کهن باستانی علاقه مند هستید، تردید نکنید که تور باکو می تواند بهترین فرصت را برای شما فراهم کند. اگر فکر می کنید که خوش خوراک هستید، به هیچ وجه تور باکو را فراموش نکنید؛ این شهر جایی است که می توانید طعم کباب و آش آذری را بچشید. در تور آذربایجان سری به میدان فانتین نیز بزنید؛ جایی که موسیقی آذری روحتان را نوازش می کند. 

 

تجربۀ سواحل غربی دریای خزر و پارک های ساحلی زیبا و برنامه های متعدد هنری ، از دیگر جاذبه هایی است که تور باکو را برای شما لذت بخش خواهد کرد. برج های شعله از دیگر چشم اندازهای انسانی است که در تور باکو خصوصا در شب ها دیدگان شما را می ربایند. این برج ها در شب ها نمایی شعله گونه به خود می گیرند. شهر قدیم باکو از دیگر جاهایی است که در تور باکو آن را تجربه خواهید کرد.

 

 این قسمت قلب تاریخی باکو است و ریشه در قرن دوازده میلادی دارد. برج دختر از دیگر بناهای تاریخی ای است که می توانید در تور باکو گذری بر آن داشته باشید. دیگر مناطق زیبا و تاریخی که می توانید در تور باکو تجربه کنید عبارتند از: قصر شیروان شاه، پارک مفاخر، بلوار ساحلی، مرکز فرهنگی حیدر علی اف، موزه فرش آذربایجان و ده ها مکان گردشگری دیگر.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.