تورهای لحظه آخری

بهترین و ارزانترین تورهای لحظه آخری

تورهای لحظه آخری

بهترین و ارزانترین تورهای لحظه آخری

تور پاتایا

تور پاتایا یکی از زیباترین و پرشورترین مناطق گردشگری تایلند را به روی شما خواهد گشود. در تور پاتایا شما بر سواحل شرقی تایلند فرود خواهید آمد؛ سواحلی که سالانه حدود پنج میلیون نفر توریست را به خود جذب می کنند و محیطی پرهیجان و جذاب را می آفرینند. می توان گفت در تور پاتایا با لیستی بسیار سرگشاد از دیدنی ها و جاذبه های بی نظیر مواجه خواهید شد که موجب سردرگمی شما خواهند شد؛ پس سعی کنید در تور پاتایا برنامه ریزی و دقت را از قلم نیندازید.

یکی از زیباترین مناطقی که در تور پاتایا از آن دیدن خواهید کرد، ساحل جومتین است. در این ساحل با انواع پارتی ها و جشن ها مواجه خواهید شد که بدون شک شما را به خود جذب خواهند کرد. در تور پاتایا شنا کردن در این ساحل و حمام آفتاب بر روی ریگ های آن را فراموش نکنید. پارک امپراطور و معبد سلطنتی از نقاط نزدیک به ساحل جومتین هستند که ارزش وقت گذاشتن را دارند.

در تور پاتایا سعی کنید گذری به رستوران های آنجا نیز داشته باشید و لذت غذاهای آسیای شرقی را تجربه کنید. جزیره مرجانی پاتایا از دیگر مناطقی است که باید در تور پاتایا از آن دیدن کنید؛ این جزیره با تمام سرگرمی ها و هیجان هایی که دارد، می تواند تور پاتایا را برای شما آرامبخش و دلنشین کند. از دیگر جاذبه هایی که در تور پاتایا می توانید از آنجا دیدن کنید عبارتند از: پارک های سنگ های چند میلیون ساله، آکواریوم بزرگ پاتایا، مزرعه کروکودیل ها، دهکده فیل ها، باغ وحش ببرها، کوه بودا پاتایا و ده ها مکان دیگر می باشد.


تورهای داخلی و خارجی ما در مجموعه رهسپاران شامل:

تور آنتالیا

اگر قرار است به ترکیه سفر کنید، تور آنتالیا یکی از مهم ترین گزینه هایی است که پیش روی شما قرار می گیرد. از طرف دیگر اگر دلتان هوای مدیترانه  کرده و می خواهید از تنفس در آب و هوای مدیترانه ای لذت ببرید، بدون شک به سراغ تور آنتالیا بروید.

آنتالیا در قسمت جنوبی ترکیه و در کرانه آب های شفاف مدیترانه قرار دارد و سالانه حجم بزرگی از جهانگردان را به خود جذب می کند. در تور آنتالیا شما نه تنها از مدرن ترین جاذبه های این منطقه برخوردار می شوید که می توانید از بناهای تاریخی عهد روم باستان نیز دیدن کنید؛ بناهای تاریخی که در فاصله ای نزدیک با شهر آنتالیا قرار دارند.

تقریبا همۀ کسانی که تور آنتالیا را انتخاب می کنند دربارۀ سواحل فوق العاده زیبای آنتالیا شنیده یا خوانده اند؛ در واقع قطب حقیقی گردشگری در آنتالیا سواحل کم نظیر و البته پر جنب و جوش آن می باشند.

 در تور آنتالیا احتمالا گریزی از دو ساحل کنیالتی و لارا ندارید. پارک آبی هیجان انگیزی که در ساحل کنیالتی قرار دارد سبب می شود تا بسیاری از افراد ترجیح دهند تور آنتالیا را با خانواده تجربه کنند. استخر دلفین ها خود هیجان این پارک را دو چندان می کنند. برخی از مهم ترین جاذبه هایی که توصیه می شود در تور آنتالیا آن ها را از دست ندهید عبارتند از: منطقه باستانی برج آنتالیا، دروازه هادریان، شهر ترمسوس و غار کارائین، غار بلدیبی، اسکله قدیمی، موزه آنتالیا، مناره پولی و ده ها نقطۀ دیدنی دیگر. تور آنتالیا می تواند تابستانی بسیار زیبا و دلنشین را برای شما خلق کند.


تورهای داخلی و خارجی ما در مجموعه رهسپاران شامل:

تور استانبول

در تور استانبول شما شانس گردش در دو قارۀ آسیا و اروپا را دارید؛ این شهر پلی است که قاره سبز را به قاره کهن متصل می کند. تور استانبول شما را به شهری می کشاند که بیش از سه هزار سال قدمت دارد ولی با این وجود توانسته است مدرن ترین و کهن ترین منظره ها را در کنار هم نگه دارد.


 در تور استانبول علاوه بر چهار مکان مشهور توریستی(ایاصوفیه، کاخ تاپ کاپی، مسجد آبی و بازار بزرگ)، ده ها جاذبۀ تاریخی و طبیعی دیگر وجود دارد که هر کدام ویژگی برجستۀ خود را دارند. اگر در تور استانبول گذرتان به مسجد ایاصوفیه افتاد، بدانید که مکانی که در آن قدم می زنید زمانی یکی از مشهورترین کلیساها و معابد حکومت بیزانس بوده است. در زمان خلافت عثمانی این کلیسا تبدیل به مسجد شد. کاخ تاپ کاپی یکی از بناهای بسیار زیبا و تاریخی است که می تواند در تور استانبول از آن دیدن کنید.این کاخ که بیست و هفت برج دارد و با دیواری سنگی به طول پنج کیلومتر محصور شده است، می تواند به تور استانبول شما جذابیت بیشتری دهد.

 اگر اهل عبادت هستید، حتما توصیه می کنیم که تور استانبول نماز در مسجد آبی یا مسجد سلطان احمد را ازدست ندهید. این مسجد که در قرن هفدهم ساخته شده است، فضای معنوی بسیار دلنشینی دارد که می تواند خاطرات شما را از تور استانبول شیرین کند. علت نامگذاری این مسجد به مسجد آبی استفاده از کاشی های آبی در ناحیه بیرونی و درونی گنبد می باشد. 

تور استانبول خود به خود مسجد ایاصوفیه را به ذهن متبادر می کند؛ این مکان که در سال 1453 به مسجد تبدیل شد، ملهم بسیاری از مساجد ترکیه در معماری بوده است. اگر اهل خرید هستید، در تور استانبول بازار بزرگ این شهر را از دست ندهید. این بازار که با دارا بودن پنج هزار مغازه بزرگترین بازار سربسته جهان است، روزانه حدود دویست و پنجاه هزار نفر را به سوی خود می کشد. 


تورهای داخلی و خارجی ما در مجموعه رهسپاران شامل:

تور گرجستان

اگر تاکنون به سواحل دریای سیاه پا نگذاشته اید و مشتاق آنید که از زیبایی های این دریا لذت ببرید، پس بدون تردید تور گرجستان را انتخاب کنید. تور گرجستان شما را به سواحل شرقی دریای سیاه راهنمون می شود؛ مکانی که با دارا بودن پارک های ساحلی حیرت انگیز، خاطره ای پایدار در ذهنتان حک خواهد کرد.

 تفلیس از جمله شهرهایی با دیدنی ها و جاذبه های فراوان است که در تور گرجستان باید از آن دیدن کنید. اگر در تور گرجستان به این شهر سفر کنید، شک نکنید که از عروس شهرهای قفقاز و آسیای میانه دیدن کرده اید. این شهرها با دریاچه ها و رودخانه های بسیار زیبا زینت شده است.

 وجود مجسمه ها، تمثیل ها و آثار هنری بسیار زیبا در شهر تفلیس، تور گرجستان را برای شما بسیار رؤیایی تر از آن چیزی خواهد کرد که تصورش را می کرده اید. اگر اهل گذشت و گذار در مکان های تاریخی و باستانی هستید، حتما در تور گرجستان سری به شهر سنگی اوپلیستیخه بزنید. این شهر بین باتومی و تفلیس قرار دارد و شما را به عهد دین پیکانیزم می برد.

 در تور گرجستان به هیچ وجه سعی نکنید از دیدنی های باتومی چشم بپوشید. این شهر ساحلی می تواند نهایت نهایت لذت و آرامش را به شما ارزانی دارد. در باتومی از لذت قدم زدن در بلوار باتومی و گردش در پارک زیبای آن که در گسترۀ ساحل  قرار دارد خود را بی نصیب نکنید. پارک دلفینهای باتومی از دیگر مناطقی است که می توانید در تور گرجستان از بودن در آنجا لذت ببرید. باغ گیاه شناسی باتومی، تله کابین آرگو، میدان پیاز و ده ها جاذبۀ دیگر در تور گرجستان  می توانند مکان های جالب برای شما باشند.


تورهای داخلی و خارجی ما در مجموعه رهسپاران شامل:

 

تور مالزی

تور مالزی قطعا می تواند در لیست مهیج ترین سفرهایی باشد که در طول عمر خود تجربه کرده اید. زمانی که پا را به خاک مالزی می گذارید  انتظار داشته باشید تا چهره ای از کهن ترین تا مدرن ترین صحنه ها را در پیش روی خود ببینید.

 در تور مالزی از یکسو با کهن ترین جنگل ها مواجه می شوید که با قدمتی صد و سی میلیون ساله شما را به کهن ترین اعصار حیات می برند، و از سوی دیگر آسمان خراش هایی را در مقابل خود می بینید که مدرن ترین تکنولوژی ها را به رخ شما می کشند. تور مالزی به شما این فرصت را می دهد تا احساس کنید بخش بزرگی از آسیا را تجربه کرده اید؛ این کشور را تمام آسیا یا truly Asia می خوانند که آمیخته ای از فرهنگ چینی، هندی، مالیایی و سایر مناطق را در خود جای داده است.


تورمالزی را در صورتی انتخاب کنید که از بارش های طولانی استوایی و تابستان های بی پایان خسته نمی شوید؛ این سرزمین سرشار است از  آبشارهای زیبا و جنگلهای انبوه با غارهایی چند میلیون ساله. در تور مالزی با چنان تنوعی از حیات حیوانی و گیاهی و فرهنگ انسانی مواجه خواهید شد که در کمتر جایی آن را تجربه خواهید کرد. سازه های انسانی اعم از معابد باستانی یا آکواریوم ها، موزه ها و آسمان خراش های مدرن از جاذبه های دست ساز بشر هستند که توصیه می شود در تور مالزی زمانی ویژه ای را در برنامه خود برای آنها داشته باشید.


تورهای داخلی و خارجی ما در مجموعه رهسپاران شامل: