تورهای لحظه آخری

بهترین و ارزانترین تورهای لحظه آخری

تورهای لحظه آخری

بهترین و ارزانترین تورهای لحظه آخری

باکو

باکو  پایتخت جمهوری آذربایجان، بزرگترین شهر و همچنین بزرگترین بندر این کشور است. این شهر بر ساحل غربی دریای خزر شبه جزیره آب‌ شوران  قرار دارد و یکی از مناطق نفت‌خیز جهان می‌باشد. باکو پر جمعیت‌ ترین شهر قفقاز است. وجود تعداد بسیاری از پارک‌های ساحلی و برگزاری برنامه‌های متعدد هنری از جمله موسیقی ، تئاتر و اپرا جذبه خاصی به این شهر داده‌است.در تورباکو یکی از سفرهایی را تجربه خواهید کرد که کمترین درد سر را برای شما دارد. ارمغانی که تور باکو به طور خاص برای شسما دارد این است که شما ترکیبی از معماری و ساخت و ساز آسیایی و اروپایی را در آن خواهید دید. آسمان خراش های غول پیکر آسیایی و سنگفرش های زیبای اروپایی قطعا در تور باکو شما را خیره خواهند کرد.

 

 اگر به تماشای بناهای تاریخی و آثار کهن باستانی علاقه مند هستید، تردید نکنید که تور باکو می تواند بهترین فرصت را برای شما فراهم کند. اگر فکر می کنید که خوش خوراک هستید، به هیچ وجه تور باکو را فراموش نکنید؛ این شهر جایی است که می توانید طعم کباب و آش آذری را بچشید. در تور آذربایجان سری به میدان فانتین نیز بزنید؛ جایی که موسیقی آذری روحتان را نوازش می کند. 

 

تجربۀ سواحل غربی دریای خزر و پارک های ساحلی زیبا و برنامه های متعدد هنری ، از دیگر جاذبه هایی است که تور باکو را برای شما لذت بخش خواهد کرد. برج های شعله از دیگر چشم اندازهای انسانی است که در تور باکو خصوصا در شب ها دیدگان شما را می ربایند. این برج ها در شب ها نمایی شعله گونه به خود می گیرند. شهر قدیم باکو از دیگر جاهایی است که در تور باکو آن را تجربه خواهید کرد.

 

 این قسمت قلب تاریخی باکو است و ریشه در قرن دوازده میلادی دارد. برج دختر از دیگر بناهای تاریخی ای است که می توانید در تور باکو گذری بر آن داشته باشید. دیگر مناطق زیبا و تاریخی که می توانید در تور باکو تجربه کنید عبارتند از: قصر شیروان شاه، پارک مفاخر، بلوار ساحلی، مرکز فرهنگی حیدر علی اف، موزه فرش آذربایجان و ده ها مکان گردشگری دیگر.

 

تور پاتایا 1

پاتایا شهر ساحلی کوچکی در ساحل شرقی خلیج تایلند است که یکی از پربازدیدترین نقاط این کشور محسوب می‌شودتور پاتایا یکی از زیباترین و پرشورترین مناطق گردشگری تایلند را به روی شما خواهد گشود. در تور پاتایا شما بر سواحل شرقی تایلند فرود خواهید آمد؛ سواحلی که سالانه حدود پنج میلیون نفر توریست را به خود جذب می کنند و محیطی پرهیجان و جذاب را می آفرینند. می توان گفت در تور پاتایا با لیستی بسیار سرگشاد از دیدنی ها و جاذبه های بی نظیر مواجه خواهید شد که موجب سردرگمی شما خواهند شد؛ پس سعی کنید در تور پاتایا برنامه ریزی و دقت را از قلم نیندازید.

یکی از زیباترین مناطقی که در تور پاتایا از آن دیدن خواهید کرد، ساحل جومتین است. در این ساحل با انواع پارتی ها و جشن ها مواجه خواهید شد که بدون شک شما را به خود جذب خواهند کرد. در تور پاتایا شنا کردن در این ساحل و حمام آفتاب بر روی ریگ های آن را فراموش نکنید. پارک امپراطور و معبد سلطنتی از نقاط نزدیک به ساحل جومتین هستند که ارزش وقت گذاشتن را دارند.

در تور پاتایا سعی کنید گذری به رستوران های آنجا نیز داشته باشید و لذت غذاهای آسیای شرقی را تجربه کنید. جزیره مرجانی پاتایا از دیگر مناطقی است که باید در تور پاتایا از آن دیدن کنید؛ این جزیره با تمام سرگرمی ها و هیجان هایی که دارد، می تواند تور پاتایا را برای شما آرامبخش و دلنشین کند. از دیگر جاذبه هایی که در تور پاتایا می توانید از آنجا دیدن کنید عبارتند از: پارک های سنگ های چند میلیون ساله، آکواریوم بزرگ پاتایا، مزرعه کروکودیل ها، دهکده فیل ها، باغ وحش ببرها، کوه بودا پاتایا و ده ها مکان دیگر می باشد.

مشهد

مشهد کلان‌ شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان ، پایتخت ایران بود. مشهد با ۳۲۸ کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران بعد از تهران است. براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ این شهر با ۳٬۰۱۲٬۰۹۰ تن جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران است. این شهر به واسطهٔ وجود حرم علی بن موسی الرضا، هشتمین امام مذهب شیعه، سالانه پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج از کشور است.اگر در پی آن هستید تا سفری داخلی را انتخاب کنید، تور مشهد می تواند از گزینه هایی باشد که شانس بالایی برای انتخاب شدن دارد.  تور مشهد نه تنها شما را به یکی از مراکز مذهبی ایران رهنمون می شود که شما را به قلب تاریخ غنی خراسان نیز می کشاند. در تور مشهد می توانید دامنۀ وسیعی از فرهنگ و هنر و طبیعت را مقصد گردشگری خود قرار دهید و از آنها لذت ببرید.

 تور مشهد از جمله تورهای گردشگری است که به دلیل تنوع زیاد، احساسی از خستگی بر شما سنگینی نخواهد کرد؛ به دلیل وجود بارگاه امام رضا هر ساله گردشگران زیادی تور مشهد را انتخاب می کنند. اگر تور مشهد را برای سفر  انتخاب کرده اید پس باید کیسۀ پول خود را بر دارید؛ این شهر مرکز بازارهای لوکس و کلاسیک است که به احتمال زیاد نمی توانید رد مقابل خرید از این مراکز مقاومت کنید. مراکزی خریدی که در تور مشهد به احتمال یاد شما را به سوی می کشانند عبارتند از: بازار رضا، بازار فردوسی مشهد، مجتمع تجاری و تفریحی آسمان مشهد، مجتمع تجاری وصال شیراز، مرکز تجاری ویلاژ توریست مشهد، بازار بین المللی سپاد مشهد و ... .



یکی از مراکز گردشگری ای که می توانید در تور مشهد از آن دیدن کنید، روستای باستانی پاژ است. این روستا در پانزده کیلومتری شمال شرقی شهر مشهد قرار دارد و زادگاه حکیم ابولقاسم فردوسی می باشد. این روستا متشکل از دو بخش باستانی و مسکونی است که در مجاورت هم قرار دارند.



 آرامگاه فردوسی نیز در این منطقه است. سعی کنید در تور مشهد وقتی برای رفتن به درۀ هفت حوض هم بگذارید؛ این منطقۀ دیدنی در  فاصلۀ هفت کیلومتری مشهد و در کوه های خلج قرار دارد. در این منطقه هفت حوض طبیعی پشت سر هم قرار دارند که با با آب های بالادست تغذیه می شوند و محیطی بکر خلق کرده اند. برخی دیگر از مناطقی که در تور مشهد می توانید در مورد رفتن بدانجا بیندیشید عبارتند از: باغ گیاه شناسی مشهد، باغ وحش وکیل آباد، موزه آرامگاه نادری و... می باشد.

دبی

نخستین اشاره‌های تاریخی در دبی از سال ۱۰۹۵ میلادی ثبت شده‌است و نخستین نشانه‌های شهرسازی در دبی به سال ۱۷۹۹ برمی‌گردد. دبی در سال ۱۸۳۳ به دست شیخ مکتوم بن بطی بن سهیل آل مکتوم به طور رسمی به عنوان یک شهر بنیان نهاده شد. اگر توردبی را انتخاب کرده ای شک نداشته باشید که یکی از مهیج ترین تورهای جهان را در برنامه های سفر خود دارید. دبی یکی از کلان شهرهاست که سالانه میلون ها گردشگر را به خود جذب می کند و همین امر تور دبی را بسیار مهیج تر می کند.

 در سال 2007 این شهر یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان بود به طوری که رتبۀ هشتم جهانی را از نظر جذب توریست به خود اختصاص داده بود. با تور دبی شما به یکی از بزرگترین مراکز تفریحی و تجاری جهان وارد خواهید شد؛ این شهر با دارا بودن 70 مرکز خرید، بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه می باشد. حتی برگترین مرکز خرید جهان در این شهر زیبا قرار دارد.

 

 تنوع جاذبه های دبی چنان گسترده است که احتمالا بدون برنامه ریزی نمی توانید تور دبی را سر وقت تمام کنید. رستوران های بسیار شیک، سالن های اسکی بسیار هیجان انگیز، پارک های آبی بی نظیر، آسمان خراش های بلند، بیابان گردی، سواحل زیبا و شفاف همه و همه زیبایی هایی هستند که تور دبی را برای شما خاطره انگیز می کنند. اگر تور دبی را انتخاب کردید و به این شهر سفر کردید حتما از برج خلیفه که بلندترین آسمان خراش جهان است دیدن کنید. ارتفاع این آسمان خراش 8/829 متر است که تقریبا دو برابر برج میلاد است.

 

 در تور دبی از فواره موزیکال آبی دوبی که در جهان بی نظیر است حتما دیدن کنید. این فواره نوعی رقص آب با موسیقی است و آب را تا ارتفاع 50 طبقه به هوا می فرستد که از فاصله بیست مایلی قابل مشاهده است. در تور دبی سری به رستوران المحاره نیز بزنید و تجربه سرو غذا را در یکی از بهترین رستوران های جهان و در آکواریومی بی نظیر داشته باشید

 

 

تورهای داخلی و خارجی ما در مجموعه رهسپاران شامل:

تورپاتایا ، تورآنتالیا ، توراستانبول ، تورگرجستان ، تورباکو، تورمالزی ، تور مشهد، تور کیش

 

v